Від чого буває здуття живота від ліків при ГРВІ

Питання: У моєї дитини часто буває здуття живота на фоні прийому ліків при Грві. Всі солодкі сиропи і дози пристойні. Іноді навіть відчуває неспокій, коли живіт роздутий. Варто давати якісь препарати для зняття здуття в такі періоди? Буває, і погано в туалет ходить за газів.

Відповідь: Здравствуйте! Якщо ваша дитина погано переносить противірусні препарати у формі сиропів, то ви можете скористатися іншою формою препарату, такий як ректальні свічки, які володіють набагато більшим противірусним ефектом ніж сиропи, не викликають здуття живота і не турбують кишечник.

Препарати від здуття давати не варто, тому що у вашої дитини труднощі з відходженням газів і калових мас. Вам слід встановити причину цього, найчастіше це буває із-за неправильного годування. Ви повинні проконсультуватися з педіатром за місцем проживання для більш точного встановлення причин.